افــــلام عربى _افــــلام أجنبى_اغـــانى_العـــاب_برامـــج
مرحبا عزيزى الزائر/الزائره:: نتمنى ان تسعدو بوجودكم معنا ونتمنى من كل زائر التسجيل للمشاركه
:::

معنا لكى يفيدنا بمعلوماته ونستفيد منه:::::


كـــــــــــله جـــــــــــــــديــــــــــــــــــــــــــــدXجـــــــــــــــــــديـــــــــــــــد

 
الرئيسيةبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الجزء التانى من ازاى تعرف (ازاى نعرف انك فى فرح مصرى)

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
برنسيس المنتدى
°ˆ~*¤ NeW4U.MaZiKaRaBy ¤*~ˆ°
°ˆ~*¤ NeW4U.MaZiKaRaBy ¤*~ˆ°
avatar

انثى

المهنه : جامعى
الهوايه : الكتابه
العقرب

العمر : 26

عدد المساهمات : 369


مُساهمةموضوع: الجزء التانى من ازاى تعرف (ازاى نعرف انك فى فرح مصرى)   السبت مارس 27, 2010 10:05 am

ازاى تعرف انك فى فرح مصري؟
لما تلاقي الزفة الدمياطي الأزلية "وبسم الله الرحمن الرحيم و هنبدأ الليلة "
*لما العريس والعروسة "يبخروا" بعضهم .
*لما تلاقي الستات بدؤا "ينموا" على العروسة ويقولوا كلام زي "أنا عارفة ياختي أخدها على أيه " او " فستانها بيئة قوي ".
*لما تكون أغنية هشام عباس "أسماء الله الحسنى " هي أول حاجة تسمعها وانت داخل للقاعة .
* لما المصور " يزوم " على الشبكة و كأنها قلادة التايتانك الماسية ..وتلاقي المعازيم" هيموتوا ويتفرجوا عليها
*لما يرقص العروسان رقصتهما الأولى _الرومانسية_ وكل البشر بيصوروهم بكاميرا الموبيل ويقعدوا يفكروا " يا ترى بيقولها أيه ؟"
*لما تسمع أغنية "هتجوز " لسعد الصغير .
*لما تيجي أم العريس كل نصف ساعة و تمسح عرقه وتقوله " يابني مش كدة , متهدش نفسك ".
*لما تسمع السؤال السرمدي "هو البوفيه هيبدأ إمتى … الواحد جاع " .
*لما يتعرض الفيلم التسجيلي "البوفيه" وما يحتويه من لحوم و فراخ وأوز و ديوك رومي.
*لما تسمع" بس الأكل مكنش قد كده" بعد ما يخلصوا اكل على طووووول . وعلى رأي المثل " بعد ما أكل و إتكى قال رحته مستكة ".
* لما تقول أم العروسة للعريس " خلى بالك منها " يرد عليها ويقول "دي في عنيا يا طنط ".
*لما الفرح يخلص ويعملوا الإزعاج لخلق الله و بييب بييب بييب بييب بييب .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عاشق الرومانسيه
°ˆ~*¤ NeW4U.MaZiKaRaBy ¤*~ˆ°
°ˆ~*¤ NeW4U.MaZiKaRaBy ¤*~ˆ°
avatar

ذكر

المهنه : جامعى
الهوايه : ركوب الخيل
السرطان

العمر : 26

عدد المساهمات : 280


مُساهمةموضوع: رد: الجزء التانى من ازاى تعرف (ازاى نعرف انك فى فرح مصرى)   السبت مارس 27, 2010 11:00 am

هههههههههههههههههههههههههههههههه
ايه الحلاوه دى

بجد حاجات جامده
تسلم ايديكى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
al3ashek
"(¯·(حـــــــــــان الـــــفراق)·¯)"

avatar

ذكر

المهنه : مبرمج
الهوايه : الكتابه
الجدي

العمر : 28

عدد المساهمات : 674


مُساهمةموضوع: رد: الجزء التانى من ازاى تعرف (ازاى نعرف انك فى فرح مصرى)   السبت مارس 27, 2010 5:06 pm

تسلم ايديكى

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

يابنتى انتى شكلك عايشه من ايم الابيض والاسود ولا ايه

الافراح الوقتى اتغيرت وبقى فيه مغنين جااااااامدين

اهمهم الاسطى البيه الاستاذ بعروووووووووووووووووووووووور


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


بس بجد اعتقد يعنى مهما حصل فى اليوم ده فبيبقى العريس والعروسه اسعد ناس فى الدنيا


ومش عايز حد يعلق على اسعد ناس ويقولى ممكن يكونوا مبيحبوش بعض او العروسه كانت بتحب واحد قبله وهتبقى

زعلانه انا اتحدى اللى يقولى كده والله بتبقى سعيده جدااااااااااااااااااااااا ولا بتفكر فى اللى كانت بتحبه ده



نايس توبيك رونى





مقدرش اقول احساسى كان لعبه ف ايديك ... عشان احساسى هو اللى كان هيموت عليك
مقدرتش اشوف احلامى قصادى وملمسهاش ... وقلبى كان هيضيع لو سابك سيبته عااش
وقبل ما امشى احب اقولك مش هنسااااك ... ولا عمرى هنسى الدنيا اللى انا عشتها وياااك
وان كنت مقدرتش حبى مش هجرح فييك
حبيتك حب محدش حبه لحد مفييش ... وبرغم الحب اللى انا حبيته محبتنيش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://new4u.mazikaraby.com
برنسيس المنتدى
°ˆ~*¤ NeW4U.MaZiKaRaBy ¤*~ˆ°
°ˆ~*¤ NeW4U.MaZiKaRaBy ¤*~ˆ°
avatar

انثى

المهنه : جامعى
الهوايه : الكتابه
العقرب

العمر : 26

عدد المساهمات : 369


مُساهمةموضوع: رد: الجزء التانى من ازاى تعرف (ازاى نعرف انك فى فرح مصرى)   الأحد مارس 28, 2010 2:04 pm

ميرسى يا شباب على مروركو
اماانت بقة يا استاذ احمد
لا يا اخويا
بسم الله الرحمن وهنبدا الليلة
وكمان هشام عباس
وحجات كتير من اللى فى الفرح اللى انا طرحاة لسة لحد دلوقت اساسيات
بس فى رايك انا مش معاك
لان صدقنى عن تجارب انا حضرتها ويمكن لدلوقت

مش حبتة مش يوم الفرح بس
البنت مننا عشان شكل اهلهاممكنمش تبين بس بتموت من جحواها دة لو اللى بتحبة يستاهل
امش كل الناس زى بعضها بس فيكو اللى مش يستاهل يبقى تبكى ولو دمعة لية
عموما ميرسى على مكروركو وسورى لو طولت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
الجزء التانى من ازاى تعرف (ازاى نعرف انك فى فرح مصرى)
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
افــــلام عربى _افــــلام أجنبى_اغـــانى_العـــاب_برامـــج :: °ˆ~*¤®§(*§الـــــــمــــنــــتــــدى الــــــــــعــــــــــام§*)§®¤*~ˆ° :: $$ الــــمــــنــتــدى الـــــــــــــــــــــــعـــام$$-
انتقل الى: